.

ponedjeljak, 29. kolovoza 2016.

ERO*SKA ISPOVEST – Uvijek sam bila spremna za avanture, nova iskustva.Ako se nebi poševila redovito onda bih si sama izd**ala pi*kicu!

uvijek

ERO*SKA ISPOVEST – Uvijek sam bila spremna za avanture, nova iskustva.Ako se nebi poševila redovito onda bih si sama izd**ala pi*kicu!

Od kada sam doživjela svoje prvo se**alno iskustvo postala sam luda i neizdržljiva.Se*s mi je postao no.1 u životu.Voljela sam k**ac, volim ga i danas, te ću ga zauvijek voljeti !!!Uvijek sam bila spremna za avanture, nova iskustva.Ako se nebi poševila redovito onda bih si sama izd**ala pi*kicu!
Nella je bila moja najbolja frendica još iz srednje škole.Bila je u vezi sa dečkom s kojim je planirala zajednički život.Prije negoli je njega našla redovito se ševila okolo.Ja sam imala samo jednu vezu,,,iskreno kratku ali slatku..izij*bali smo se žestoko u pola godine i svatko svojim putem.Poslije dotičnoga gospodina nisam imala niti jednu vezu..,poševila bih se tu i tamo sa poznanicim koji su imali potrebe kao i ja!
Prošlo je neko vrijeme pa sam se prestala viđati i sa tim poznanicima…nisam se je**la već 3 mj! Tih dana sam ludila, dr*ala bih si sama.,24 sata dnevno sam bila na**ljena.
Još sam bila luđa kad bi Nella pričala o ševi sa svojim dečkom.Pomislila bih u sebi :lako je tebi kad imaš ku*ac na raspolaganju 24 h dnevno kako je nama koji ne!!!
Bližila se njena proslava rođendana.Spremala sam se na taj tulum sa namjerom da se opijem od tuge,još jedna večer bez k**ca pomislih.Plus to bit će svi koje znam nema nitko na koga bi uopće mogla računati.Nella je slavila doma, njeni su bili na putu!Pokucah.. otvori mi njen dragi dečko Marko..opaaa šta smo se skockali kaže on meni …hm…takva sam ti ja Markić prava bomba šta ne?!On odgovori potvrdno ..uvijek bila i bit će..Nella je u dnevnom sa ekipom pođi tamo !!
U dnevnoj se nalazila ekipa koju već poznajem ..pozdravila sam se sa svima, čestitala prijateljici ročkas te krenula do stola sa pićem!!Muzika je bubala, ekipa plesala,a ja se nisam odvajala od jegera i boce!!!
U nekih pola sata stigao je Nellin rođak Luka ..2 god dečko mlađi od mene..nekad smo znali zabrijati ali bez ševe, znali smo otići dalje ali jebao me još nije.Iako me znao na koljenima moliti da mu dam, ja nisam nikad pop**tila,,uvijek bih pomislila u tom trenu :mlađi od mene,ma beba.. mora da bi me znao zadovoljiti hahahaha …….
Čim je vidio da stojim sa čašom u reci krenuo je do mene.Onako malo pripita uhvatila sam se u razgovor sa njim.
Osjećala sam napetost u zraku, između nas, bio je mlađi ali zgodan, imali smo super odnos znala bi uvijek koju je je**o,tko mu se sviđa, imali smo slobodan prijateljski odnos.On je znao sa kim ja brijem, a ja sa kim on!!!
Pođimo vani rekao je?hm..ok , pomislih, većina nije ni kužila jer su svi već bili u elementu.,a ja ionako trebam zabave.
Naslonio me na zid hodnika, počela sam uzbuđeno disati, ljubio me po vratu, žvalili smo se..lizao mi je vrat i uho..trnci su me prolazili..tako sam bila na*aljena,tako sam željela ku*ac.Milla pa*iš me , pališ me odavno ..rekao je.,tako te želim je**ti, ti si mi tiha patnja!!Nisam ništa govorila prepustila sam se..time sam mu dala do znanja da ima zeleno svijetlo!!!
Spustila sam mu ruku na hlače i osjetila tvrdi k**ac, zastenjao je..kleknula sam ispred njega, izvadila ga ..bio je tako veliki , krut, nabrekao…p**i mi ga Milla,rekao je..lizala sam mu jajca…izluđivala sam ga,,stavila bih ga pola u usta vikao je da ga želi do kraja u ustima.Pu**la sam ga kao nikad do tada,,imao je pravu ki*u,,jedva ju je čekao umočiti.
Pošli smo u Nellinu sobu,polegao me na krevet,skinuo gaćice,divio se mojoj pi**ici,tako ju je dobro lizao..drhtala sam..zabio mi je prst,pa dva..sama sam si ju dr**la,dok me je obrađivao prstićima..tako je bilo dobro.
Želim te z***a rekao je..okrenula sam se sva preznojena,ostala sam samo u visokim platformama,osjećala sam se kao u po**iću.Stavi mi ga rekla sam mu..uhhhhh……kako je kliz*uo,,tako me dobro je**o,povukao me za kosu dok sam si sama dirala gr*di,brad*vice,stenjala sam ahhhh.toooo..to ah to,,,je** me ljubavi, to do jaja…..mijenjali smo po*e,bili smo mokri..željela sam ga j**ati i jesam..sjeo je na stolicu u sobi k**c mu je ostao u zraku,bio je tako veeelikiii…sjela sam na njega,primio me za gu**ve i na*ijao..dok su se grudi mjesile ispred njegove face, li**o ih je,,,bilo je napeto znati dok se mi kar*mo u sobi da ostali plešu i pjevaju.
Osjetila sam da ću sv**iti tako sam stenjala, počela se još više nabijati ah ah ah…tooo….je*i moju malu pi*u..sv**it ću rekao je..sv**ili smo oboje istovremeno..napunio je moja usta,,bilo je tako dobro rekoh, on potvrdi!!!
Znaš sumnjala sam u tebe i tvoje sposobnosti izustila sam,,nadam se da si sad uvjerena što si propuštala, eh vjeruj da jesam rekla sam!
Došli smo u dnevni nitko nije ni skužio da smo tu osim Nelle koja je morala izustiti sa podsmjehom: odi popravi malo šminku i grudnjak ti viri ljube, nadam se da je bilo dobro!!! Ja potvrdim te nazdravimo i nastavimo plesat dugo u noć.

Nema komentara:

Objavi komentar