.

subota, 24. rujna 2016.

JEDNOSTAVNA I UKUSNA I JOS GOTOVA ZA 30 MINUTA:TORTA S BANANAMA


JEDNOSTAVNA I UKUSNA I JOS GOTOVA ZA 30 MINUTA:TORTA S BANANAMA
24. Septembra 2016. recepti Kolaci 0








Iako ima dosta ili cak slicnih recepata, ipak ovaj je meni najdrazi, jednostavan ali ukusan. Nadam se da ce se bar nekome od vas svidjeti ova tortica!

SASTOJCI
Kora
3 jaja,
3 zlice secera,
2zlice brasna,
pola praska za pecivo,
1 zlica kakaa



Krema
1kg banana,
1limun,
600ml mlijeka,
2pudinga od vanilije,
4-5zlica secera,
aroma banane,
250gr margarina,
krema od cokolade,
1kremfix

PRIPREMA
Kora:
od navedenih sastojaka ispecite koru na umjerenoj temperaturi 10-15 min

Krema:
banane ostavite da se utope u limunovom soku,zatim ih ocijedite,500ml mlijeka staviti da kuha,a ostatak pomijesati sa pudingom i secerom i pomjesati sa kljucalim mlijekom,u ohladenu kremu dodati izraden margarin i aromu banane po zelji.

Ukoliko krema nije dovoljno slatka dodati secera u prahu.Kremu od cokolade izmutiti po sadrzaju s vrecice i u nju staviti krem fix(ako je krema dovoljno cvrsta nije ni potrebno,ja sam koristila paradies kreme od dr oetker)ohladenu koru stavite u kalup(ja sam koristila okrugli26cm)te premazite s malo cokoladne kreme,poredajte banane u krug i premazite kremom od vanilijei na kraju kremom od cokolade.

Stavite je hladiti4-5 sati da se cvrsne,i onda je spremna za posluzivanje.Nadam se da sam sve sastojke navela i dobro objasnila.

Posluživanje
najbolje ju je posluziti drugi dan,al pazljivo je odvojite od kalupa,posluzite se nozem jer ce se za obruc lijepiti krema.prijatno!

Nema komentara:

Objavi komentar