.

subota, 11. lipnja 2016.

ERO*SKA ISPOVEST – Je**o sam od najpozeljnijih gradskih cica do nekih ortodoksnih seljanki ( kad je**m bas mi puca ku*ac kako djevojka izgleda…



Je**o sam od najpozeljnijih gradskih cica do nekih ortodoksnih seljanki ( kad je**m bas mi puca ku*ac kako djevojka izgleda, bitno je da je depilirana i da nije debela ) ali najvise me pa*e matorke ali ona MILF ( mother I would like to f**k ) verzija i tako da ne se*em i ne smaram vas vise uvodom preci cu na pricu o mojoj MILF droljici i njenoj 18‑ godisnjoj kcerki Itani…. Kao i vecinu 20‑godisnjaka i mene izdrzavaju roditelji ali moji rade u njemackoj preko zime i redovno mi salju novac na moj bankovni racun samim tim redovno odlazim u banku gdje me uvjek “usluzuje” Mirjana… Mirjana je zena u srednjim godinama (42) ima duge noge i “ϐitnes tijelo” u koje je ulozeno mnogo rada i vjezbe, jako je lijepa i izgleda uredno i “nalickano” kad god je vidim…. Takva je bila i na koktelu jednog osiguravajuceg drustva , na koji su moji roditelji pozvani ali nijesu mogli da prisustvuju i umjesto njih otisao sam ja…. “Cao maleni , otkud ti ovde” pitala me je Mira, “uhodim Vas” odgovorio sam “HAHA, da da sve ti jurcas za matorim devojkama” u sebi sam pomislio da bih za njom i te kako jurcao ali zelio sam da ostanem dzentlmen i ostavim dobar utisak i rekoh “izvinite , salim se ali moram vam priznati da ste graciozni” nasmijala se i nastavila dalje… Proslo je od prilike trideset minuta i opet sam vidio Mirjanu koja uplakana napusta lokal u kome smo se nalazili… Prisla mi je i rekla “zovi mi taxi , molim te” ponudio sam se da je odbacim do kuce i pristala je… U putu mi je govorila kako je njen sadasnji decko varao na njene oci u zenskom toaletu i da je to drugi muskarac posle njenog supruga koji joj to radi… Pitala se sta je problem , a ja sam samo razmisljao kako bih joj ubacio k**ac u ta napucena usta i ucutkao je…. Rekla mi je da ne zeli da je njena kcerka gleda uplakanu i da zeli da svratimo u neki bar , nijesam na to pristao vec sam joj predlozio da odemo do mene kuci i da joj ja pripremim jedan koktel i da odspava…. Moj cale me naucio da pravim koktele da bih impresionirao ribe i to sam uradio i sa Mirjanom i konacno se nazirao osmjeh na njenom licu, nakon par koktela i malo prijatnog razgovora i diskusije koja je najljepsa zena u Srbiji, Mirjana je valjda skrenula misli sa svog nevjernog decka i onako umorna i pijana me pitala da li moze kod mene da prespava… Naravno da sam joj dozvolio, ali kad su se svijetla pogasila kopkalo me da li mogu otici u spavacu sobu mojih roditelja i uvuci se u krevet zajedno sa pijanom i upravo prevarenom matorkom…. Nakon pola sata razmisljanja sam skupio mu*a i otisao kod nje u krevet spavala je jako cvrsto i ja sam to iskoristio da skinem posteljinu ispod koje su se krile cipkaste crne tange i par fantasticnih si*a …. Kada sam shvatio da spava u mojoj kuci polugola morao sam da predjem na stvar i to nijesam uradio uopste pazljivo , bukvalno sam poceo kao manijak da grizem i lizem Mirjanine bradavice sto je nju probudilo i pitala me je “napio si me i sad hoces da me je**s?” “Hocu, je**cu te sad htjela ti ili ne” pogledala me je i rekla “pa je*i me i pokazi mi sta znas” …. Nije mi trebao njen potvrdan odgovor…. Iscijepao sam joj ga*ice i bez ikakve predigre ili li**nja poceo da joj ubacujem moj uveliko na*rekli ku**c, njena pi*ka je bila izuzetno vlazna i meka i samo sam zelio da razbijem njenu njeznu pi**icu sa mojim kur**m od 20cm …. Podigao sam joj obije noge na ramena i zivotinski je nabijao do kraja svaki put “ubices me ,molim te prestani” osamario sam je i nastavio joj da joj ubacujem sve jace i jace taj samar je toliko na**lio da sam se u trenutku prepao “samaraj me , je*i me …. ahhhh je*i meeeee” govorila je udarao sam je i j**ao najjace sto sam mogao… Dahcala je i govorila “ja sam tvoja kurva jebi me jebi me ” ubacao sam joj k**ac do kraja svaki put glavic je poceo da me boli i bio sam na vrhuncu kao i poceo sam puniti teta Mirjanu punio sam je “puni me pickice puni me puni meeee” govorila je…. “Ovo je sve sto znas je li maleni, dodji sjutra kod mene kuci u 8 da ti teta Mirjana pokaze sta je je**cina” tako sam i uradio i bio sam u 8 sati u njenom stanu… Mirjana me je sacekala u lakiranim cizmama sa ogromnom stiklom , koznim gacicama i nekom palicom u ruci ,scena je bila iz sado mazo ϐilmova ali mi se dopalo… “Lezi na krevet odmah, da vidimo koga si samarao i napio sinoc , i ruke na ivice od kreveta jer ce da pane malo vezivanje” bio sam u soku ali sam poslusno pratio sve sto mi govori , vezala me lisicama za ivice kreveta stavila mi maramu preko ociju i skinula mi gace , nakon toga sam na stomaku osjetio metal… “Ne mrdaj da te ne isjecem” Mirjana je bukvalno rezala moju duksericu bio sam u soku ali k**ac nikad tvrdji pocela je da me li*e, pocela je od bradavica koje je prvo jako se*y lizala a nakon toga grizla toliko jako da me natjerala da vristim ….. “Podigni noge malo gore i rasiri ih da ti malo liz*m c*ar ovaj maleni” bio sam i dalje u soku ali sam je pratio i uradio kako mi kaze lizanje c*ara je bio najprijatniji osjecaj koji sam do tada osjetio i mislio sam da ne moze bolje od toga, jezikom mi je mrdala po c**ru i lizala moje butine i bas kada sam pomislio da od toga ne moze bolje ,presla je na moj ku**c i lizala samo rupicu na mom gla*icu a drugom rukom mi stezala j*ja to me je toliko na*alilo da je bilo dovoljno da mi dva puta protrlja ku**c i vec sam joj svr*io u usta … Bila je ljuta “ma je**cu ti ja mamicu tvoju sebicnu veceras ” rekla je… Nakon minut mi je stavila nesto usta i rekla popij ovo… Uradio sam tako i za 10 minuta moj ku**c je stajao perfektno uspravno…. “Sad ce tebe tete MIrjana malo da JASEEEEE” nabila mi se toliko jako na ku**c da sam ovaj put ja nji molio da prestane ali nije me poslusala “AHH AHHHHHHHH razbicu te ku**ice” govorio sam joj “ne ja cu tebe” nabijala se do kraja i onda pomjerala naprijed nazad do iznemogosti…. Skakala je po mome k**u a mene samarala svom snagom bilo mi je cudno ali i predivno oboje smo bili na vrhuncu “aaaaaaaaaaaa” vristao sam “puni me , puni me” govorila je sv**io sam u moju domino ku**icu i nasi sokovi su se pomijesali i slivali po nama , bilo je nevjerovatno… Ustala se a moj ku**c je od te tablete jos uvjek bio krut , pocela je da p*si moj ku**c natopljen spermom ,lizala je jezikom sve sokove koji su bili na mom ku**u bio sam izuzetno na**aljen drkala mi je zivotinjski , boljelo me jako ali sam uzivo u tim slatkim mukama rekla mi je “Pi**ice s*rsi mi u usta i slobodan si” stezao sam svoj ku**c a moja je**cica ga je grickala i dr**la sve jace konacno sam sv**io u njena usta i moja mu*a su me boljela jer je to bio prvi put u mom zivotu da sv**im tri puta zaredom… Bio sam jako umoran , Mirjana mi je skinula lisice i povez preko ociju i rekla spavaj ovde …. Mnogo sam te istrosila veceras , dok je ona otisla do dnevne sobe ja sam vec spavao… Ujutru sam bio sam u Mirjaninom stanu koji je bio zakljucan… Vrtio sam se po stanu i jeo neke mandarine kad ujednom se otkljucavaju vrata i zenski glas kaze “Koji ku**c ti radis ovde…? nije bilo dosta sto ste ti i onaj tvoj debil od druga svima pricali da ste me je**li nego mi i u kucu ulazis” To je bila Itana jedna od djevojaka koje su dolazile na moje zurke i koju su je**li svi gosti manje vise… “Cekaj vrata su bila zakljucana da li to znaci da ti je**s Mirjanu” da to znaci da ja nju je**m…. Sama je shvatila i pocela da histerise po kuci kada sam pokusao da odem na vrata se pojavila Mirjana i pitala o cemu se radi “Radi se o tome jer je**s klinca koji je mene je**o i jer mu mama mozes biti” rekla je Itana i otisla u svoju sobu… “Ja bih trebao da idem” rekoh “Ne, ne, ne , mi cemo sada da jebemo onu malu curkicu” Itanu? DA ITANU SMO ISLI DA JE**MO I ALI O TOME U NASTAVKU PRICE, PRICA JE 100% ISTINITA I NAJLUDJA

Nema komentara:

Objavi komentar