.

utorak, 31. svibnja 2016.

(18+) ERO*SKA ISPOVEST – Evo ovako je to bilo,moj najstariji jeb*c koji me je imao kad mi je bilo 17 a njemu 60 god



Evo ovako je to bilo,moj najstariji jebac koji me je imao kad mi je bilo 17 a njemu 60 godina. Bila sam u posjeti rodjacima u jednom mjestu u Srbiji.Vrelinu letnjeg sunca blazili smo na tamosnjem bazenu.Svjesna da privlacim mnogo pogleda neskromno sam uzivala u svemu tome.Nosila sam tanga kupaci koji je isticao moju malenu jabucastu guzu a preko malenih sisica stajao je topic bez bretela. Dok sam sjedela na ivici bazena ugledala sam starijeg prosjedog covjeka,stajao je u bazenu u vodi do struka i pricao sa nekim klinkicama.Pitala sam sestru ko je to.Rekla mi je da je to trener iz njihove skole,radio je preko ljeta na obucavanju neplivaca.Zagledala sam se u njega,bio je jako lijepo gradjen,siroka ramena ravan stomak nisam vidjela pod vodom dio ispod struka ali mi se jako dopalo ono iznad vode sto sam vidjela.Uhvatio mi je pogled,osmjehnula sam mu se i usla u vodu.Prisla sam mu sasvim opusteno,pruzila ruku i predstavila se.Primjetio je da nisam iz njihovog grada i razgovor je otpoceo,bacila sam pogled pod vodu i ugledala plave spido kupace gace sa lijepom izbocinom.Dosli smo do price o obuci u plivanji,rekla sam da bih voljela da naucim kolut unazad u vodi,da me je strah da se skorz opustim.Nasmijao se i rekao da nije problem da pokusa da me nauci.Prisao mi je i rekao da skupim noge preko njegovih ruku.Jednu ruku stavio je pod moju guzu a d**gu preko mojih sisa i lagano me dizao dok me nije unazad prevrnuo na sta sam ja zamahala rukama a on me je brzo zgrabio i privukao sebi.Uhvatila sam ga oko struka,srce je lupalo kad me je njegova izbocina pritisla po butini.Rekao je da pokusam ponovo i da ce ici sporije.Stavio mi je ruku pod guzu i lagano mi pomjerao noge unaprijed.Picka se vec grcila od tih dodira,kad je d**gu ruku polozio na moje sise zazelela sam da ga pojasem.Osjetila sam tad njegov palac tik uz moju pickicu kako me pritiska,pogledala sam ga i vidjela nestasne crne oci koje prozdiru moje sisice.Pruzila sam ruku pod vodu i ovlas dodirnula izbocinu na kupacim i uhvatila koljena i dala znak da sam spremna da me zavrti unazad.Kolut je bio skoro savrsen.Prisla sam i rkla da zelim jos bolje da odradim zadato.Ponavlja se sve isto ali ovog puta njegov palac nailazi na razmaknut kupaci kod pickice.Povukla sam u stranu kupaci i mogao je da osjeti golu pickicu na prstu.Palac je zasao u usnice na sta sam ja rasirila noge a on primakao saku i poceo mi lagano trljati picku uzduz sve do klitica.Spustila sam ruku do njegovog kupaceg.Pocela sam da ga mazim i dizem odozdo hvatajuci ga za muda.Prst mu je zalazio sve dublje,pricao je o nekim tehnikama plivanja da ne izgleda sumnjivo sto se tako drzimo,obzirom da stojimo na sred prepunog bazena.Promrmljao je “zelis ga” ja sam skoro u transu izgovorila “jebeno mnogo” zavukla sam ruku u kupaci i uhvatila mu glavic,povukla sam mu par puta kozu nadole na sta je rknuo kroz nos ” nevaljalice mala ajmo da vidim sta umes” Spustio me je i usput mi sapnuo da ga pratim vrlo diskretno. Izasao je iz bazena,pogledom sam ga pratila do izlaza zatim sam krenula i ja tamo,usput sam rekla sestri da moram do toaleta i izasla van bazena.Ugledala sam automobil koji se pali i njega za volanom,krenuo je niz ulicu i dao znak da idem dolje,krenula sam i iza prve krivine docekao me je auto otvorenih vrata suvozaca.Sjela sam ,na sebi sam imala samo kupaci.Odmjerio me je i rekao ” nevaljalice volis kite ,ajde poigraj se ovim mojim glavonjom.” Uvukla sam mu ruku u kupaci dok je on drzao volan,savila sam glavu na dole i polizala glavic.Uzdahnuo je duboko ” izgleda da si vrlo spretna nevaljalice mala…..ohh to duso,ohhhh malena pa ti odlicno radis uhhhh kako si dobra ,ta mala ustasca prave cuda………mmmmmhh uhhh ahhh duso kako si dobbbbbbra nastavi ,cuclaj mi glavic ,mala prljava kurvica” dok mi je redjao imena ja sam sve zesce prihvatala ku*ac ustima,jezikom nabijala sam ga dublje i dublje sebi u grlo.Zaustavio je auto i sjediste odmakao od volana praveci mi prostor da mu pridjem kurc* jos bolje.” oooooooo duso muda mi posisaj,daj da oslobodimo spremu,svrsicu brzo od tih malih mednih ustasca…….kako si savrsena,daj mi jezik u rupicu lizi sad ce sokic od cika Koste….mmmmmmmmmmmmm….” siknula je sperma u gustom mlazu potpuno bjele boje,savrsenog mirisa i lijepog ukusa,slasno sam olizala do muda svaku kapljicu,samarao me je po licu i mazao me balama sa ku*ca koje sam ostvljala. ” okreni mi tu guzicu da vidim to mlado meso,nisam tucao mladu pic*u ne pamtim od kad….uhh pic*o mala kakva si,mokra razvaljena ruzicasta rupa sva rasirena za mene i mog glavonju,natrti se duso daj mi pic*u ovamo gore,uhh tako rasiri guzove da je vidim kako vlazi mali klitic” Prislonio je jezik uz moju pic*u od cega sam se stresla i pocela da stenjem,zavlacio je jedan prst u pi*ku jednim je pritiskao moj mali cmaric i lizao od vrska klitica do cmara koji je ludacki pulsirao.Sirila sam sakama guzove i frktala guseci se od dubokog disanja,umjetnicki je preplitao jezik oko klitica,stiskao moj cmar i sisao usnice podivljale mlade pic*e zeljne jebanja.Sve je curilo niz moje butine,,povukao me je ka sebi i jednim potezom oborio sjedista kako smo dobili jos prostora,da mi pridje svojim glavatim kur*em i prisloni ga uz moju pic*u.Uhvatio mi je kukove i snazno sjurio k*rac u moju pic*u,jauknula sam i frknula drzeci ruku preko usta.Povukao me je za kosu i poceo da mi se nabija ludacki,savijao se prema meni lezao je preko mojih ledja a kur*c zavaljivao do muda u moju pic*u a prstom mi spremao dupe.Bio je zaista velik kur*c debeo i jako tvrd.” dobro ga primas malena,rasnu pic*u imas za trpanje,uhh uh aahh razvalicu to malo dupe kad napunim pic*u,rasiri noge duso,daj cika da je puni,trpa,ooh kako si pic*a za punjenje etooo ti tople sperme opet…………okreni se,lizi ga pic*o mala,lizi kur*c da ti pojebem dupe,da i njega punim,ajde tooo,too pic*o lizi pi*ko jedna mala kurvasta aaahhhh” Uhvatio me je za noge i rasiro ih,lezala sam na ledjima stisnuo mi je jednom rukom napunjenu pic*u a glavic prislonio uz mokar cmar,napravio par krugova da ga malo opusti pa krenuo unutra…..” aaaaaaaaaaaaahhhh kooooliki je jebote ” ciknula sam ” e sad nema nazad pizdo mala,sad cu te jebati u dupe ,nisam odavno pojebao ovakav cmar!” ” pocjepaces mi guzicu divljace” dahtala sam ali nisam bila bas najsigurnija dal zelim da prekine.Dok se zabijao u cmar prstima mi je sirio usnice pic*e,iz nje je curila sperma i on je mazao po mom stomaku.U nekoliko naglih pokreta u kojima sam mislila da ce mi se dupe rascvetati osjetila sam mlaz sperme,treci put napunio me je,boljele su me noge koliko ih je sirio,zabio mi je prste u pi*ku potom mi dao da olizem prste.Uspravila sam se na sjedistu i olizala i kur*c koji je izvadio iz mog dupeta.Kur*c je postajao mlitav,bio je velicanstven onako iscedjen.” kako si ti divna i dobra devojcica,slatka i prava mala jebacica,ponovicemo ovo ali slijedeci put u nekoj sobi.” Sjeo je nazad za volan,orisao ku*ac maramicama.” Izadji iz kola,izjebao sam te i sad mozes da ides nazad na plivanje ,kad budem zeleo opet da te jebem docicu po tebe.Ajde pic*o sad zdravo” Izasla sam i stala na sred puta i tek tad vidjela da su nas sve vrijeme gledali sa obliznjeg brdasca.Namejstala sam kupaci,butine su mi bile crvene i sise izgrebane a po guzovima sam osjecala blagu utrnulost i bol.” kakva jebacina covece,ajde nama malo israzni muda,bas si u formi mala” pogledala sam ka njima,iskreno prolazilo mi je glavom da bi ih mogla malo popusiti ali sam ipak odustala.Okrenula sam se niz ulicu i otisla do tetkine kuce gdje na srecu nije bilo nikoga,sredila sam se i vratila se na bazen,on je bio tamo praveci se da me ne vidi.Jebanje se ponovilo jos jednom dok se nisam vratila kuci.Od tad ga nisam ni vidjela ni cula,kazu da je odselio i slusala sam poslije toga price kako je mnoge klinke odvodio da ih jebe,matori je bio jako zlocest ali strasan jebac.


Nema komentara:

Objavi komentar