.

petak, 27. svibnja 2016.

(18+) ERO*SKA ISPOVEST Gledao sam svoju ženu dok su je u trojci je*ala moja dva najbolja druga


 
Desilo se to dok sam se zabavljao sa svojom sadašnjom suprugom koja je inače rođena Beograđanka. Moja dva drugara Ivica i Mladen su mi odmah ispričali o mojoj djevojci kako su čuli da su je karala dvojica u isto vrijeme i da su načuli meke priče kako su je jebali u grupnjaku petorica ja u to nisam vjerovao pa je između nas pala neka vrsta oklade da će mi oni to i dokazati.Davne 1985 slavio sam rođendan u kući starci su otišli kod ujaka pa smo ostali sami. Pilo se i plesalo do kasno u noć , njih dvojica se nisu cijelo veče odvajali od moje cure što mi nije smetalo , u trenucima kad bih pogledao prema njima primijetio bih Ivicinu ruku na njenoj guzi ili Mladena kako prilikom plesa se trlja o njenu stražnjicu njoj to koliko sam mogao vidjeti nije smetalo pa sam ih pustio na miru.Negdje oko dva ujutro društvo se počelo razilaziti , ostao je još samo jedan dobar drugar sa curom ali je on malo previše popio pa nije bio u stanju voziti pošto ja nisam ništa pio on me zamolio da ih odvezem njegovim autom kući pa će se on vratiti kad se otrezni po auto, pristao sam iako mi nije bilo do vožnje pogotovo na drugi kraj grada , rekao sam to mojoj curi i drugarima a njima sam usput namignuo što je značilo da je vrijeme za okladu. Zamolio sam ih da malo pospreme razbacane boce i čaše dok se ja nevratim i krenuo sam da odvezem drugara sa curom ali kad sam izašao van njega ni auta nije bilo nigdje. Razmišljao sam da se vratim odmah unutra ili da ostanem vani i sačekam da vidim što će se dogoditi unutra sa ovo troje , odlučio sam da im nekvarim zadovoljstvo .Svo troje su znali da me neće biti najmanje sat vremena jer onaj drugar je živio na drugom kraju grada , pa su se njih troje opustili sjedeći na krevetu , Ivica sa jedne a Mladen sa druge strane moje djevojke , pustili su laganu glazbu i pričali su nešto nisam mogao čuti što pričaju ali sam mogao pretpostaviti da joj se ova dvojica nabacuju. pored nje a drugu ruku je stavio između njenih butina ona se okrenula prema njemu i vidjevši izvučenu kurč*nu sa ogromnim glavićem kako stoji kao koplje nadignut nemalo se iznenadila ali nije ništa rekla samo ga je promatrala on ju je uzeo polako za ruku i stavio joj na svoj kur*c mislio sam da će ju povući ali nije ostavila ju je onako oko njegovog kur*a , Mladen je to sve gledao i nije više mogao da se suzdrži i on je izvukao svoju kur*inu i uzeo joj je drugu ruku i stavio je na svoj kur*c pogledala ga je ali je ruka ostala na kurcu. Malo pomalo počela im je prevlačiti rukom nadignute kur*ne što je njima bio okidač da krenu sa akcijom

Nema komentara:

Objavi komentar