.

nedjelja, 29. svibnja 2016.

Ispovest – imao sam najludji s*ks



Pre mnogo godina imao sam devojku iz obližnjeg grada , pretežno sam ja išao u njen grad … To su bili večernji izlasci … i ponekad negde u parku ……A voleo sam je . Ja imao stan , kažem daj dođi kod mene … Dolazi ona sa sestrom , koju godinu mlađom,za neki dan.Mogu da prenoće , pošto su skupa.Ok , obavimo nabavku vina i nešta za založiti onako domaćinski. Trebao biti moj prijatelj u kombinaciji …nego ..nije bilo ovih savremenih aparta.Ostanemo u troje…..Zabava …piće klopa … muzika … Vreme za spavanje .Jedva je ubedim da ide sa mnom u sobu a sestra u drugu.Završimo prvu turu ……….,mora u toalet…Vraća se i odma navaljuje ….. I ako je mrak zaključih da nije ona …. Nisu iste grudi…kosa…No ok obavimo …… Opet mora do toaleta …… Potom dolazi ona …… ja ustanem onako nag …..upalim sva svetla u stanu i otvorim sva vrata …… kažem izvolite u jedan krevet.

Nema komentara:

Objavi komentar