.

petak, 27. svibnja 2016.

 Prošle godine u ovo vreme bivši dečko



Prošle godine u ovo vreme bivši dečko kog nikad nisam prebolela mi se vratio pun ljubavi i kajanja i zaprosio me. Pristala sam, palo je porodično slavlje, plakala sam od sreće i bila kao opijena danima. Pokušavali smo da odmah napravimo bebu, sve je bilo kao na najlepšem filmu. Dogovorili smo svadbu za maj mesec, rezervisali restoran, ja birala venčanicu. Posle mesec dana je nestao bez pozdrava i bez saznanja da li sam ostala trudna. Umesto da me to slomi ja sam postala nikad jača- diplomirala sam i zaposlila se na savršenom mestu i odlično mi ide, sa 80 kilograma smršala sam na 60 i nabacila lepe mišiće, promenila stil, boju kose, blistam spolja a i iznutra- shvatila sam da sam suviše vredna, dobra, pametna, da bih dopustila sebi još godina cviljenja za njim i samosažaljevanja. Iskreno, jedva čekam da primim nekoga u svoje srce, mislim da ću tog sledećeg srećnika voleti iskrenije i čistije nego ikada. Nije me upropastio. Ja sam njega! Sve ostavljene devojke glavu gore!

Nema komentara:

Objavi komentar