.

petak, 10. lipnja 2016.

ISPOVESTI: Muž i ja smo bili na svadbi mog polubrata. Sve je bilo u redu dok se moj muž nije napio i počeo da hvata za dupe neku napucanu drugaricu…

Muž i ja smo bili na svadbi mog polubrata. Sve je bilo u redu dok se moj muž nije napio i počeo da hvata za dupe neku napucanu drugaricu sa mladine strane. Popizdela sam, ali sam održala dostojanstvo i ponašala se celo veče kao dama, nisam htela zbog brata da pravim incidente.
A kada smo došli kući prebila sam ga tiganjem, pijandura jedna, mene je našao da zaje*ava. Sve u svemu završio je u bolnici, naravno, kada se otreznio ničeg se nije sećao – samo je rekao:
“Sudeći po masnicama sam gadno zabrljao!” – tako ti i treba pijanduro jedna kad se ne znaš kontrolirati.
komicnistatusi.rs

Nema komentara:

Objavi komentar