.

subota, 30. travnja 2016.

ISPOVESTI: Sve je pocelo ovako. Prije par godina sam napravila profil na fb i dodala bruku raje samo da bih imala sto vise prijatelja…



Sve je pocelo ovako. Prije par godina sam napravila profil na fb i dodala bruku raje samo da bih imala sto vise prijatelja. To je tad bilo fora! Divila sam se svim starijim curama na famoznim fotkama jer ja nisam imala kameru da se uslikam. Cim sam postavila prvu sliku na fb, javio mi se decko po imenu Almir. Ja sam bila presretna i poceli smo se dopisivati. Nakon toga smo usli u vezu, a nakon toga u brak. Cim smo se uzeli, deaktivirali smo profile na fb-u! Sa 17 godina rodila sam prelijepu djevojcicu, Jasminu. Sada sam razvedena, znam i zasto jer sam rano usla u brak.

Sada sam opet napravila fb, i strah me da li da opet postavim svoju fotku? Ili ne? Ljudi dobrog srca, i jos veceg postovanja, humanosti koju pokazujete lajkanjem i dislajkanjem, a jos vecu komentarisanjem, recite mi sta da radim, u ovom vremenu eksponencijalnih prezasicenja?

Nema komentara:

Objavi komentar