.

ponedjeljak, 29. kolovoza 2016.

(18+) ERO*SKA ISPOVEST – poklon devojci, a još veći poklon meni od devojke



Jednog dana sam resio da iznenadim devojku Sara koja je inace iz BG‑a , tako sto cu doci iz Nisa I dati joj prelepi poklon…..Put do beograda je bio lep I ne toliko naporan, mislio sam na moju curu koja je verovatno tada bila na faksu kao I obicno u tome vreme. Kada sam stigao kupio sam joj cokoladu njenu omiljenu I seo na stepenicama ispred njenog stana. Ubrzo ona se vratilai kada me je ugledala na stepenistu prijatno se obradovala :* Skocila je na mene I pocela da me ljubi….Bilo je lepo I zanimljivo Kada smo usli u njen stan ja sam se raskomotio I predao joj poklon seo sam na krevet I gledao njenu reakciju, bila je odusevljena poklonom. Poklonio sam joj sexy donji ves crne tange I cipkasti brus, dok je cokoladu odma otvorila I podelila samnom …..Posle nekoliko trenutka ona je otisla do WC…nisam primetio da je uzela I onaj ves koji sam joj poklonio…..Kada se vratila iz WC nosila je na sebi se*y crni ves……menii se odma digao sto je odma ona videla preko farmerica…..prisla mi je I sela u krilo poceli smo se ljubiti starstveno…..ubrzo mi je skinula majcu tako sam ostao samo u farmericama. Pocela je da mesa gu*om I da se trlja o moj nabrekli ku*ac preko farmerica…..kada je osetila kolko je tvrad zavukla je ruku u farmerice I pocela je da ga mazi I da ga stiska bilo je nenormalno dobro sto radi I izludjivala me je. Onda me je uhvatila za ruku i sklonila ih I rekla mi da nista ne diram I pocela da otkopcava moje farmerice….ostao sam u boksericama ali ne zadugo strgla ih je sa mene brzo tako da je iz njih izleteo moj veliki ku*ac odmah ga je pocela ljubiti I pomalo li*ati…..malo ga je gutala sto me je palilo a radial je to tako dobro….Onda sam je ja uhvato I podigao poceo je ljubiti od usana do vrata pa do njenih grudi koje sam milovao I mazio rukama….Grudi su joj bile savrsene obozavao sam joj maziti njene lepe grudi lagano jezikom sam se spustio do stomaka pa do njene vec vla*ne pi*ke….. Li*ao sam joj usmine gde je ona pocela da uzdise jako I da dise ubrzano volela je to kada joj radim….. razmakao sam usmine prstima I poceo ljubiti I lizati klitoris gde je ona pocela da se uvija I da mi gura glavu…..Jezik je moj malo ulazio u njenu vrelu pi*ku I kruznim pokretima sem je doveo do ludila…..tada je vec svr*ila. Kada se odmorila nastavili smo bacila me je na krevet I skocila na mene uzela ga je u ruke I stavila u njenu vla*nu p**ku, volela je poze u kojima moze da se ljubi dok se sex*mo. Mesala je opasno i jako dobo sto me je palilo….nabijala se na moj veliki kurac tako lepo da sam uzivao kada to radi. Onda sam je ja uhvatio za struk I okrenu tako da ja sedim dok ona meni sedi u krilo a to smo radili tako da uopste iz nje nisam vadio ku*ac. Dok smo to radili ljubili smo se strastveno, gri*kla me je za usnu I grebuckala noktima :* onda sam ja legao na nju I poceo je je*ati laganao pa sve brze I brze sto ju je dovodilo do toga da svr*i jos dva puta. Kada je ona treci put bila na kraju da svr*i uhvatila me je za g**u I rekla zelim tvoju spe*mu I ja sam svr*io na njenu pi*ku. Mlazovi tople spe*me su bili na usminama i njenoj vla*noj p**ki….i rekla mi je da obozava ovakva iznenadjenja….otisli smo pod tus gde smo se istusirali zajedno naravno bilo je I tu necega a o tome u sledecoj prici :*

Nema komentara:

Objavi komentar