.

ponedjeljak, 29. kolovoza 2016.

ISPOVEST – Imam kćerku od 16 godina i juče sam joj pospremala sobu i pronasla u odjeci skriven…



Imam kćerku od 16 godina i juče sam joj pospremala sobu, čišćenje, motanje, peglanje… Kada sam i ormara “izvalila” svu ne pomotanu odjeću iznenadila sam se kada sam vidjela na dnu jedne police vibrator i paklo prezervativa. Šok je bio veći jer je jedan bio iskorišten i pun već zakorio. Na brzinu sam sve vratila kako je i bilo i izašla sam iz sobe. Očigledno je moja princeza postala žena i ne bih da sazna da sam je otkrila u njenim igricama, bila sam u toj situaciji nekada davno i znam kako je. Jedino sada kada je postal ažena morati će sama svoju sobu da radi. Nema više MAMA MOGLA SI OVO, MOGLA SI ONO…Baš sam sretna i ponosna, moja princeza je žena

Nema komentara:

Objavi komentar