.

subota, 27. kolovoza 2016.

ISPOVEST – ODRASLA SAM U DOMU. BILA SAM NAJMRŠAVIJA JER SU MI STALNO OTIMALI HRANU. BILA SAM ….

Screenshot_2


Odrasla sam u domu. Bila sam najmršavija jer su mi stalno otimali hranu. Bila sam vukovac u gimanziji, ali završila sam kao i drugi, na ulici, švercovala sam se u sobi, spavajući na podu, nemajući gde da odem. Jednog dana prilazi mi stara baka u prodavnici u kojoj sam radila, kaže treba joj pomoć, stara je i bolesna, za uzvrat ima sobu.

Moj Anđeo.. Moja Angelina.. Bila je udovica, sama.. Šnajderka. Upisala sam ubrzo fakultet i živele smo od mojih privatnih časova i bakine male penzije. Ali ne i od snova. Dala mi je sve, a najviše ljubavi. Mog anđela više nema, ali sada sam ponosna mama malog anđela koji nosi njeno ime. Hvala ti bakO

Nema komentara:

Objavi komentar