.

ponedjeljak, 29. kolovoza 2016.

Cura prevarila momka u njegovom krevetu :(

Moj drugar bio kod kuce-CoverISPOVESTI: Cura prevarila momka u njegovom krevetu 🙁
Moj drugar bio kod kuce sa devojkom, sami njih dvoje. Inače u vezi su bili oko 2god. Pred veče pozove njega društvo na fudbal. Ona kao idi, ostaću ja gledacu malo tv dok se ne vratiš. I ode on kad tamo 4-5 ekipa, njemu se nije dalo čekati i vrati se. Sad pokušati citirati njega… Kaže:
“Vraćam se ja, ulazim u kuću, kad čujem neke zvukove na spratu. Aj kontam ostala je ona, gleda tv, sluša muziku, šta znam. Raspremim se i krenem na sprat do nje. Kako sam se približavao mojoj sobi zvuk i buka su postajali sve jači. Vrata nisu bila zatvorena do kraja, provirim kad ona se pamprči (k*ra) sa nekim likom NA MOM KREVETU U MOJOJ SOBI. Izađem na balkon, zapalim cigar, ispušim. Vratim se unutra oni još odrađuju poso. Uđem i kažem OĆE`L TO DOMAĆINE.”
Naredna scena par sek. niko ništa ne progovara. Posle je krenulo neko pravdanje, nije to tako bla bla bla… Raskinuli su naravno. All nikad neću zaboraviti kad je reko OĆE`L TO DOMAĆINE, ja sam plakao, i dan danas kad se setim zaplačem od smeha. KRALJ.

Nema komentara:

Objavi komentar