.

ponedjeljak, 29. kolovoza 2016.

GROZNA ISPOVEST – Seo je do mene i raskopčao pantalone i počeo da se samozadovoljava

buss

Kada sam se vraćala iz škole ušla sam u bus i sela skroz pozadi kad je ušao jedan čovek od 40ak godina i došao pozadi gde sam sedela,seo je do mene i raskopčao pantalone i počeo da se samozadovoljava. Kada je počeo da me pipa udarila sam ga telefonom nekoliko puta u glavu a onda zvala policiju. Oni su stigli posle pola sata, kada je on već ko zna gde otišao .A ostali putnici su samo gledali, počeli su reagovati tek kad sam policiju zvala, čak su hteli da me spreče da zovem, kao, šta će mi to, pusti budalu. A policija mi je rekla da je dobro što je čovek otišao inače bi mi se sudilo za nanošenje težih telesnih povreda, a njemu zbog napada, po svemu sudeći gore bih prošla od njega.

Nema komentara:

Objavi komentar