.

ponedjeljak, 29. kolovoza 2016.

ISPOVEST – Bila sam dosta “slobodna” djevojka, nosila tange, helanke, uske kratke haljine…



Bila sam dosta “slobodna” djevojka, nosila tange, helanke, uske kratke haljine, imala odnose sakime sam poželjela, jer sam toliko dobra da sam sebi mogle priouštiti to. Razne face su mi se nabacivale, sa mnogima sam bila u krevetu… Ali od skora pokušavam da se promijenim,jer su gradom sve češće počeli da pričaju da sam jeftina drolja, koju može imati ko želi. Imam 21 godinu i bojim se da me niko neće htjeti oženiti radi takvog lošeg glasa koji me počeo da prati. Nakon ovoga sam shvatila da je biti žensko veliki teret, jer sa mnom nije spavao niko sa kime ja nisam željela da spavam, nikada nisam ni sa kim spavala zbog novca ili nekog interesa, jednostavno sam sebi činila zadovoljstvo, uživala u životi i takvo ponašanje grad tumači kao JEFTINA DROLJA, poređenja radi muškarac kada sebi čini zadovoljstvo je ŠMEKER, FRAJER, DASA i jož milion raznih komplimenata i ni jedna kritika. Da li se slažete sa mojim mišljenjem???

Nema komentara:

Objavi komentar