.

srijeda, 31. kolovoza 2016.

TRAGIČNA ISPOVEST – PRETUKAO SAM ŽENU JER…

pretukao

Varao sam svoju ženu jer nisam mogao da odolim svojoj učenici koja je mlada, zgodna, oblači se atraktivno i zavodi me na načine na koje žena nikad nije umela, u to vreme se čak i prilično ugojila jer nije vodila računa o ishrani, tako da mi nikako nije bila privlačna. Zbog svega toga jedno vreme sam i želeo da ostavim svoju ženu zbog nje, pa sam se napio i prebio je, okrivljujući je za neke stvari koje sam izmislio, to je bila moja užasna greška jer su lekari onda ustanovili da je nosila moje blizance ali da je zbog ogromnog stresa pobacila. I dalje smo u braku, nije me ostavila, ali ja sebi ne mogu da oprostim što sam bio toliko slep, što sam varao ženu koja je svoju mladost i lepotu dala da bi bila sa mnom, što sam varao ženu koja je svoje zgodno telo zamenila za neko koje će mi podariti blizance.

Nema komentara:

Objavi komentar