.

ponedjeljak, 29. kolovoza 2016.

ISPOVEST – Vraćala sam se iz šetnje sa dečkom kasno uveče, prilazi čovek od oko 45 god i hvata mene i kreće da mi kida majcu i da vadi…

setnja

Vraćala sam se iz šetnje sa dečkom kasno uveče, prilazi čovek od oko 45 god i hvata mene i kreće da mi kida majcu i da vadi svoj debeo ku*ac, dečko sa gipsom na ruci pokušava da me odbrani i tako ja uspem da utrčam u kuću, vrišteći zvala sam tatu koji je istrčao da uhvati tog pedofila, i uhvatio ga, oborio ga na zemlju, prekrstio mu ruke na ledjima i pritisnuo ih kolenom dok sam ja zvala policiju, on se suzdržavao da ga ne ubije. Kad su stigli nakog 20 minuta, mog tatu su optužili za remećenje javnog reda i mira, a tom liku pozvali hitnu pomoć iako mu nije dlaka sa ku*ca falila.

Nema komentara:

Objavi komentar