.

ponedjeljak, 29. kolovoza 2016.

ISPOVEST – Volim s*ks i pare



Ovako imam jos malo pa 18 godina, inace iz nisa sam, poznata sam u gradu, crnka, lepa kao lutka, gu*a vrh zategnuta i izbacena, imam i mladju sestru koja je kao lutka takodje, a ima i s.. E ogromne. Inace sa svojih 17 je… La sam se sa desetak momaka do sada, sve probala, ova se desilo za docek nove godine 2015/2016,inace da kazem da volim vidjene momka, krimose, tako sam naletela na zurci na decka koji je zesca faca i koji je krimos, inace vozi porse, odveo me je u hotel te noci, uradili smo se kokom, a zatim me je razvaljivao od k… A sigurno sat ipo bez prestanka, na kraju mi je napunio usta spe**om i rekao mi da sam najbolja p.. A u gradu, redovno se vidjamo po hotelima gde me kr… Se i placa mi debelo za to.

Nema komentara:

Objavi komentar