.

ponedjeljak, 29. kolovoza 2016.

ERO*SKA ISPOVEST – Je*anje u kaficu



Uvijek me je palilo da me je*u na javnom ili relativno javnom mjestu. Volim tu mogucnost da me vide kako uzivam, inace imam 20, kovrčava, visoka, skladno gradjena. Prvi put sam svršila s 12, od tada sanjam o ku*cu koji sam osjetila par dan nakon 15. rođendana. Ovo je prva moja prica i pisem je jer me p*li da nelo svr**va uz nju. Imam blizu zgrade lokalni kafic koji drzi neki tip od 30ak, nebitnog izgleda, ali se od otvaranja muvamo iako on ima djevojku godinama. Od kad sam saznala da su se zaručili sve sam vise htjela ga kr**nuti dok se nije zaručio. Tad su moje nade i zelje skoro nestale dok nije slavio momacko u istom tom kavi u i poljubio me. Malo sam se zbunila al je već bio na drugom kraju prostorije i signalizirao mi da dojem tamo. Na**ljena i znatizeljna posla sam a on me je odvukao u bastu kafica i krenuo da me ljubi. Njegove ruke su bile svuda i jako grube sto me je dodatno p*lilo. Kontrolirao me je potpuno.

Stavio je moju ruku na svoj kur** dok je otkopcavao hlače a ja sam krenula da mu dr**m. Bio je divan, cist, dugacak i obiman, mozda najlepsi ku**c koji sam vidjela. Dr**la sam mu u ritmu dok me nije ppvukao za kosu i bacio na koljena. Pu***a sam mu s uživanjem kao sto to inace radim. Lagano bih ga uvukla i vrtjela jezikom po gla*icu. Uzivala sam u svakom njegovom uzdahu I svakom dijelu njegovog k**ca dok me nije podigao. Bacio mi se sto I u jednom potezu mi ga strpao u pi**u. Osjetila sam kako se siri od njegove ku**ine I vrisnula kad mi je on stavio ruku preko usta kako me ostatak momačke ne bi cuo. Trpao me je tako natrćena s hlačama igači na pola a onda ga stavio na du**e. Nikada ranije to nisam probala Ali sam se radovala. Tesko je ulazio ali sam trpjela. Malo po melo AAA AAA AAAAA vristala sam dok mi nije zacepio usta mojim gacucama koje je u međuvremenu potpuno pokidao sa mene. J**ao me je tako u du*e dok se nije zamorio a zatim so sjeo na stolicu a ja sam, njemu obrnuta ledjima, skakala na njegov predivni k***c oslanjajući se na svoje butine iu strahu od preglasnog, prevelikog svrs***nja molila da ce mi se prosuti u usta, a volim i da gutam. Ipak, on me je samo podigao i bacio preko ograde, tako da mu je moja gu** u savrsenoj visini da se zabode u nju. Iznenadjena i prepaljena krenula sam da vristim. Osjetila sam kako se ukrutio da ce ubrzo sv**iti a toliko sam željela njegovu spe**u po svom licu i faci da sam ga samo zbacila sam du**ta u pola vriska i nabila do grla dovoljno duboko da se zagrcnem i da mi krenu suze na oči u sta je njegov brat, vjerojatno čuvši nase vristanje usao u bastu, a ja nisam mogla odoljeti … Spe**a mi je curila niz bradu dok sam na koljenima prilazila njegovom burazeru ..


Nema komentara:

Objavi komentar