.

ponedjeljak, 29. kolovoza 2016.

ERO*SKA ISPOVEST – Otišla sam do toaleta i tamo sam ga videla kako stoji u tuš-kabini i d*ka svoju batinu



Imam velike grudi, i veoma izvajanu gu*u i veoma obrijanu picu. Moj momak ima ku*ac od 20cm. E, sada da počnemo. Moji roditelji žive u inostranstvu, pa sam imala veoma lep i veliki stan u Parizu, tamo smo živeli Aleksandar i ja. Jednoga dana dok smo Aco i ja šetali kroz grad, počeli smo pričati o ljubavi i se*su. Odavno se nismo poje*ali. Tada odlučih da ga pitam da se te večeri poje*emo. On je pristao. On je otišao u naš stan, a ja sa otišla u jednu radnju i kupila donji veš, crvene tange a naravno, kupila sam i jedan crveni gru*njak. Kada sam došla kući, tačno je palo veče, ušla sam u kuću i zovnula momka, ali odgovor nisam dobila. Još par puta sam ga zovnula, ali odgovora nije bilo. Otišla sam do toaleta i tamo sam ga videla kako stoji u tuš-kabini i d*ka svoju batinu. Nekoliko minuta sam ga tako posmatrala, a zatim je izašao iz tuš-kabine, obrisao se peškirom i poljubio me u usta. Pitala sam ga da li još traje naš dogovor za se*s, on je odgovorio potvrdno. Pošto se on već istuširao, ja sam ušla i istuširala se. Tokom tuširanja drkala sam pi*u na nabreklu ku**inu mog momka koju sam mogla da vidim iz kupatila dok ga je on još jednom dr**o u našoj sobi. Kada sam se obrisala peškirom, obukla sam ono s**si odelo koje sam bila kupila. Izgledala sam provokativno. Izašla sam iz kupatila i otišla u spavaću sobu gde me je čekao momak sa nab*eklom ku**inom. Sela sam pored njega i on je odmah počeo da mi zavlači ruku u gaćice i da me ljubi po vratu. Na**lila sam se. Skinuo je sve sa mene, i bacio u stranu. Ta noć je bila moja noć jer je on te noći ispunjavao moje male željice. Pošto ja volim da mi neko liz**ka moju obrijanu p**kicu koja se već bila navl*žila, a volela sam i da nekome pu**m. Pošto je naš krevet veliki rekla sam momku da on legne na sredinu kreveta, tako je i učinio. Tada sam ja legla preko njega tako da je moja glava gledala njegovu batinu a on moju vlažnu pi**. Tako smo krenuli jedno drugo da zadovoljavamo. nakon toga, moje noge su se našle na njegovim ramenima i tada je on počeo da me j**e u p**u. Ja sam to obožavala. Zatim me je postavio da klečim i da mu **šim k**ac. S obzirom da je on jako nježan nije mi govorio kako da mu ga pu**m. Posle kratke pauze dogovorili smo se da me j**e u g**u. Polako je počeo ulaziti sve dublje i dublje, a zatim bi mi ga vadio. Počeo me je je**ti u p**u, sve strasnije i strasnije. I osetila sam da će svoje seme meni istresti u p**u i tako je i bilo. Zatim smo seli i on mi je nakon 5 minuta ubacio p*st u moju va**nu i tako tačno našao tačku G. Od uzbuđenja počela sam sve više da se nabijam na njegove prste. On je uzeo moje ogromne s**e i počeo mi gnječiti br**avice. To je potrajalo 10 minuta. Odlučili smo da odemo da se istuširamo zajedno. Pod tušem mi je rekao da sednem na neku malu podzidicu koju smo imali u tuš-kabini. Tu sam sela i on je počeo da mi d**a p**ku, znao je da mi je to omiljeno. Uživala sam u tih 10 minuta dr**nja moje vrele pice. Ja sam uzela njegov k**ac i počela ga d**ati. Acu je to dodatno p*lilo. Opet smo otišli i legli na krevet gde sam se ja mazila po mome mokrom telu sa njegovim ku**em.Ja sam mu rekla da me je*e u pi*u, on je tako i uradio ali mi je prvo mazio pi*u sa glavićem njegovog k**ca. Dahtala sam, želela sam da mi ga čitavog ubaci. Odmah! Još se malo poigravao sa mojom pi**icom, a zatim me je žestoko je*ao. Odlučila sam da promenimo po*u, pa je on ležao, a ja sam jahala njegovog pastuva. Uživala sam u tome. Zatim mi je on opet ubacio prste u p**u. Posle tolikog jeb**ja krenuli smo da spavamo. Zaspali smo skroz goli, zaspali smo tako što je njegova desna ruka bila u mojoj **ci a leva na mojim sisetinama, a njegov pastuv u mome du**tu. Ujutru se on prvi probudio i počeo me jeb**kati od po**di. Ja sam se u snu nekako okrenula ka njemu. Tada mi je spao jorgan sa mene, moja mačkica je njemu bila na izvolte. Počeo je ubacivati prste u moju va**nu… Evo, dok sam ovo pisala, pošto imam lap-top, ja sam ležala na krevetu i njemu sam, Aci, naglas čitala šta pišem, a on mi je gur*o zbog uzbudjenja svoje prste u moju p**u, i pomalo liz*ckao, što je meni sad prijalo.

Nema komentara:

Objavi komentar