.

utorak, 30. kolovoza 2016.

ISPOVEST – Radim u kafani i tu dolaze razni muškarci, oženjeni, razvedeni, alkoholičari a ja se*sam sa njima kako bi zaradila vise

kafana

Radim u kafani i tu dolaze razni muškarci, oženjeni, razvedeni, alkoholičari. Udvarali mi se, časte me pićem, ostavljaju bakšiš i ja se posle radnog vremena obično se*sam sa njima da bih koliko toliko zaradila nešto više, jer mi je plata veoma benda, jedva 100e. Jednog čoveka sam uspela tako dobro da zavedem da mi je ponudio brak, na šta sam i pristala jer mi godine već išle. Nikada mi ništa nije zafalilo pored njega, niti ljubavi, niti novca. Ne znam šta mi se desilo i nedelju dana posle venčanja prevarila sam ga sa njegovim prijateljem. Osećam se grozno i ponekam pomislim da nešto sa mnom zaista nije u redu kada sam dozvolila tako nešto sebi.

Nema komentara:

Objavi komentar