.

ponedjeljak, 29. kolovoza 2016.

ISPOVEST – Diskretno sam se nabacivala jednom liku u kaficu samo da bi me provozao par krugova



Diskretno sam se nabacivala jednom liku u kaficu samo da bi me provozao par krugova na njegovom motoru, prihvatio je, otišli smo na neko zapušteno mesto i rekao mi je da želi sa mnom da ima se*s na motoru. Oduševila sam se tom idejom i posle nekog vremena već smo bili u akciji, ali dok smo menjali poze slučajno sam nogom zakačila taj motor i on je pao i izgrebao se. To je bila moja strašna greška, prvo me je bledo i ljutito gledao 2 minuta a onda me je iz sve snage šutnuo u glavu. Pala sam na beton i krenula da pipam glavu iz koje je curela krv, molila sam ga da me odveze kod lekara a on me je još jednom šutnuo po ustima i tu mi je polomio dva zuba. Ostala sam tako da ležim krvava, jecajući i plačući. Ugasio mi je cigaru na čelo a onda je podigao svoj motor i otišao. Nekako sam se snašla i otišla kod lekara. Taj dogadjaj me je skroz promenio, plašim se upoznati nekog momka, plašim se da će me opet ova moja luda glava i naivnost odvesti na krvavi beton.

Nema komentara:

Objavi komentar