.

ponedjeljak, 29. kolovoza 2016.

ISPOVEST – Imam samo 33 godine i kćerku od 16 godina…

imm 33

Imam samo 33 godine i kćerku od 16 godina. Vrlo mlada sam se udala, neiskusna, neiživljena, jednostavno me slobodno ću reći prevario. Moj muž je stariji od mene 8 godina i ja sada kada mi ONA stvar najviše treba, kada naprosto svakodnevno imam potrebu za muškarcom, venem i gledam kako propadam, jer on je totalno nezainteresovan. Toliko sam “bolesna” da sam počela da u svakom muškarcu vidim potencijalnog ljubavnika. Za oko mi je zapao prijatelj moje kćerke koji ima 19 godina, ali nisam znala kako da ostavarim svoje snove, jer nikada nisam imala drugog muškarca osim mog muža, jednostavno sam neiskusna. Zbog toga sam poslala kćerku kod babe na selo i planirala da ga iz nekog razloga pozovem da dođe kada budem sama kod kuće, ali sam zaboravila da “ukradem” njegov broj mobitela od kćerke tako da mi je plan propao. Glupo je, ali stvarno ne znam kako da sebi nađem ljubavnika, a da niko za to ne zna. Stvarno mi treba barem jedan mojih godina ili mlađi, jer od starijih nikakve vajde.

Nema komentara:

Objavi komentar