.

utorak, 30. kolovoza 2016.

ERO*SKA ISPOVEST – Jedan mi razvaljivao pi*du a drugi čistio grlo.

grlo

Bila sam obucena u uske farmerke, cizme na visoku stiklu i supljikavi uski džemper iz kog moze samo da se nazire kolike si*e imam. Oni su bili zgodni, visoki…ma i da nisu zgodni bili nije bitno-bitno je da ima ku*ac. I da nastavim…ja sam htjela da piskim i ostavila njih u kolima i posla malo dublje u sumu. Mrkli mrak je bio..Kada sam skinula gace pojavi se jedan od njih i kaze da se i njemu piski pa da iskoristi mesto. Golo du*e mi je sevalo u mraku, cucala sam na zemlji kad pogledam malo u stranu i vidim kako vadi ku**inu iz gaca i pocinje da pisa. Toliko sam se u sekundi nalozila!Snimio me kako mu blejim u ku**c i nasmeao se. “Svidja ti se, a?”-rekao je.Samo sam se nasmijala i oblizala usne. Pisao je, otresao ku**c i prisao mi Ja sam jos uvijek neomicno cucala na zemlji iako sam odavno se vec popi*ala. U trenutku mi se njegova ku**ina stvorila ispred nosa. Samo sam ga pohotno progutala..debeo i velik, israzenih zila, svaku sam jezikom prolazila. Tu me napusavao jedno pola sata, samo su bi bale curile niz usta i bradu i slivale se po dzemperu. Gurao mi ga je krvnicki, tuko me ku**em po glavi, nabijao mi usta na ku**c duboko do grla. U tom se pojavio ovaj drugi jer se zabrinuo sto nas toliko dugo nema. Kada nas je vidio samo se nasmijao i rekao “Jesi li raspolozena za jos jedan ku**c?”. Ja nisam mogla odgovoriti jer su usta bila puna ku**a, a toliko je lijep bio da nisam zeljela iz usta da ga vadim. Dosao je do nas i izvadio k**u. Bio je malo manji od ovog prvog ali prelijep k**ac. Na vrhu je bio malo kriv tako da kada mi ga je gurao usta razbijao mi je obraze. Uzivala sam: klecala sam na zemlji i gutala dva ku**a, prvo jedan pusim-drugi dr**m, onda se mijenjaju, pa mi obojica guraju u isto vrijeme sve dok nisu usta pocela da me bole. Podigli su me sa zemlje i odveli do auta. Sjela sam na suvozacev sic i skinula farmerke. One bijele prozirne mini tange bile su skroz mokre. Jedan od njih se sagnuo i poceo da mi bukvalno usisava p**ku. Ne znam ni koji je bio jer je bio mrkli mrak.Dok mi je on lizao p**ku drugi je presao na vozacev sic, kleko na koljena i gurao mi k**ac usta. Toliko sam se na**lila da sam mu sv**ila usta ludacki, mislim da mi je prskalo iz p**de, sva sam se tresla i vristala. Onda sam ustala i u onoj nasoj pozi se naslonila na auto, napokon k**ac u p**ki! Poceo je jako da me je*e kao ker, nabijao mi ga je do kraja, vristala sam sto od bola sto od zadovoljstva. Dok me je**, onaj drugi je sjeo na sic suvozaca, sagnula sam se i u isto vrijeme pu**la ku**c. Boze, kakvo zadovoljstvo: jedan mi rastura pi**u a drugi mi rastura grlo. Mislim da sam do koljena bila mokra, a sic je sav bio vlazan od bala koje su mi curile niz bradu. Onda sam klekla i onaj k**ac iz pi**e dobro oblizala. Potom su se zamjenili za mjesta, opet k**ac u pic** i u ustima. Prvo me je** onaj sa velikom kur***om tako da mi je pi**a skroz zinula, mislim da me je toliko razvalio da ovaj drugi ku**c nisam ni osjetila kada ga je nabio. Da znas kako sam poskakivala na ku**u, nabijala sam se i je**la kao d**lja. Mislim da mi se u trenutku i vid pomutio koliko sam samo nalozena bila i koliko sam puta sv**ila. Onda je onaj sa ku**inom lego na sic a ja ga zajahala. Onaj drugi je presao iza i opet mi nabijao ku**c usta. Jahala sam ga kao prava dr**a, tange nisam skidala i samo mi je bijela trakica kidala du*e. Nabijala sam se na k**ac i vristala. Osjetila sam da su i oni pri krajau jer su zile pocele da pulsiraju. Zamolila sam ih da izadjemo napolje i da kleknem a oni oko mene: tako su me u isto vrijeme isprskali da ne mozes da vjerujes. Sp**ma mi se slivala skroz niz lice, bradu, grudi..a ja je skupljala prstima i gutala. A onda sam im dobro oblizala k****ve da nigdje ni mrvica sp**me ne ostane, zatim sam ostala da cucim pored kola a njih dvojica su me zapisavali dok sam gutala i trljala svoje velike krute si*e… Sjela sam tako ispisana u kola i zapalila crno sobranje rasirenih nogu i jedan od njih je kleknuo i poceo da mi lize pi**u dok mu nisam isprskala u usta….Zatim sam ih pozdravila i onako lepljiva navukla krpice i otisla kuci….

Nema komentara:

Objavi komentar