.

utorak, 30. kolovoza 2016.

I tad kad smo konačno ostali sami počeo da me pipka …

zena

I tad kad smo konačno ostali sami počeo da me pipka za stomak govoreći kako imam zgodno telo i krenuo da spušta ruku na dole

Žena sam u godinama imam dvoje dece, muža koji me voli. Zimus za slavi kad je došao Pop za slavu da sveti vodicu, muž na poslu deca u školu, još od ranije palio me Pop Nikola, primetila sam da mi gleda u zadnjicu uvek kad me sretne kad se vraćam iz prodavnice. I tad kad smo konačno ostali sami počeo da me pipka za stomak govoreći kako imam zgodno telo i krenuo da spušta ruku na dole, osetila sam kako mi se riba vlaži… da se ne bih u životu nekad pokajala spavala sam sa Nikolom, vodili smo ljubav na stolu… obećala sam sebi da neću to više da radim, ali desilo se još puno puta, sramota za mene udatu ženu a i za njega.

Nema komentara:

Objavi komentar